Konsultacja logopedyczna odpowiedzią na wątpliwości rodzica

szkoła

Wywiad, jaki został udzielony Magazynowi Together obejmuje zagadnienie rozwoju mowy u dzieci.

Klaudia Kluj-Kozłowska podpowiada, co może niepokoić rodziców na różnych etapach przyswajania języka u swoich pociech, począwszy od niemowląt. Rozmowa jest zachętą do spotkania z logopedą, neurologopedą czy logopedą wczesnej interwencji w przypadku wątpliwości rodziców czy rozwój językowy ich dziecka przebiega bez zakłóceń, czy liczba słów jest adekwatna do wieku, czy sposób realizacji dźwięków jest prawidłowy.

Poza tym stanowi wskazówkę, że nie warto ulegać stereotypom i zwlekać z diagnozą do trzecich urodzin a niekiedy dłużej, jeśli rozwój mowy dziecka budzi nasze wątpliwości.

LINK DO WYWIADU: https://togethermagazyn.pl/blizej-przedszkola-i-szkoly-jak-moje-dziecko-poradzi-sobie-z-komunikacja-z-rowiesnikami/

szkoła

Udostępnij:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Zobacz posty o podobnej tematyce
rozwoj mowy
Jak przebiega rozwój mowy?

Mowa to umiejętność, którą nabywamy poprzez naśladownictwo. Nie jest wrodzona. Dziecko uczy się jej od matki i otoczenia. Stopniowo zaczyna umiejętnie posługiwać się różnymi grupami

Głos to nasza wizytówka!
Głos to nasza wizytówka!

Czy możesz powiedzieć, że Twój głos jest brzmiący, doniosły, głęboki, przyjemny w słuchaniu? A może raczej określiłbyś/ określiłabyś go jako chrypliwy, piskliwy, nieprzyjemny – chory?

Skip to content